kaosiskogen.blogg.se

26-år, blivande civilingenjör, 2-barnsmamma, Skärgårdsbo, här skriver jag om vår vardag :)

Nattplugg

Publicerad 2015-02-24 23:20:53 i Allmänt,

Måste lägga i en högre växel nu för att komma ikapp med kurserna, både jag och barnen har ju varit sjuka i princip hela terminen. Men det borde gå!? Var i samma sits förra året på basåret, då dagisstart och flytt inte klaffade och jag läste halva terminen på distans.. Det var sjukt stressigt. Men det fixade jag ju till slut när det väl blev lite lugnare och man kunde plugga ikapp, så det hör att va borta en månad lär jag kunna ordna. Herregud det är ju inte rocket surgery, som president Bush sa. Men väl Mekanik 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela