kaosiskogen.blogg.se

26-år, blivande civilingenjör, 2-barnsmamma, Skärgårdsbo, här skriver jag om vår vardag :)

5 plu 2 års kalas för släkten

Publicerad 2015-03-07 23:18:25 i Allmänt,

Ikväll kom släkten över för att fira barnen. Ronnie hade lagat köttfärssås och så hade dom köpt en fin rosa prinsesstårta. Matilda var jätteförtjust över sin present från mormor, en pippidräkt, dock sket hon ner den efter nån timme.

Eddie fick en legostarwarsbyggsats från gammelfaster Ewa och Mats, som krävde två ingenjörsstudenter + femåring att få ihop. 

(Faktiskt en av få grejer som jag och Eddie gillar bägge två, lego. Han gillar verkligen rolllekar, alltså att man bara tar varsin bil och kör omkring lite random och dom pratar med varann osv.. Jag känner mig så hopplöst vuxen då, har liksom inte fantasin eller inlevelseförmåga till det! Gillar att spela spel eller andra regelstyrda lekar hehe... Så de blir en kompromiss med lego, jag tycker det e superkul att bygga ihop och sen får jag väl klämma ut lite barnslighet och köra runt med vad det nu är man har byggt.)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela